Dé plek wanneer je op zoek bent naar antwoorden. We hebben onderstaand de meest gestelde vragen vast voor je beantwoord. Heb jij een vraag die nog niemand gesteld heeft? Mail deze dan naar info@boxofmemories.nl want weet: domme vragen bestaan niet!

Dé plek wanneer je op zoek bent naar antwoorden. We hebben onderstaand de meest gestelde vragen vast voor je beantwoord. Heb jij een vraag die nog niemand gesteld heeft? Mail deze dan naar info@boxofmemories.nl want weet: domme vragen bestaan niet!

FAQ

Box of Memories

Hoe worden de Box of Memories gemaakt?

  • Elke Box of Memories is uniek. De boxen worden ingekocht bij een groothandel. Deze zijn eventueel ook blank te verkrijgen. Al het schilderwerk is handwerk en elke Box of Memories wordt door mij geheel met de hand beschilderd. Handwerk dus. Er wordt dus niet gewerkt met stickers. Soms maak ik ook gebruik van extra materialen als bijv. lint en touw als dit ook in een kaartje is verwerkt.

Hoe wordt het ontwerp van een Box of Memories bepaald?

  • Het ontwerp van de Box of Memories wordt altijd in samenspraak bepaald. Weet je al hoe de Box of Memories mag worden of heb je bepaalde wensen? Maak dit dan vooral kenbaar! Weet je niet precies wat je wil, dan help ik je hiermee. Het ontwerp wordt volledig besproken via mail en is op deze manier gelijk een manier om de afspraken vast te leggen.

Kan ik ook eerst de mogelijkheden m.b.t. het ontwerp bespreken en daarna pas beslissen of ik wil bestellen? Ook dat kan. Neem in dat geval eerst contact met me op via info@boxofmemories.nl of 06-44802139.

Wat is het verschil tussen de Box of Memories Basic en Special?

  • Bij de Basic variant wordt de box in één zelfgekozen kleur beschilderd. Je kunt kiezen om een naam en/of datum te laten beschilderen in lettertype en kleur naar wens (dus ook van b.v. een geboortekaartje). Daarnaast schilder ik een klein detail naar wens.
  • Bij de Special variant wordt de Box of Memories volledig naar wens beschilderd. Geïnspireerd op bijv. een kaartje is een van de mogelijkheden.

Waarom wil ik een kaartje voor het ontwerp per post ontvangen?

  • Om de kleuren en details van een kaartje zo goed mogelijk te kunnen naschilderen is het voor mij het prettigst het kaartje per post te ontvangen. Natuurlijk krijg je dit kaartje bij levering van de box gewoon weer terug. Het kaartje mag je versturen naar Box of Memories, waterland 70, 5658 PK in Eindhoven. Wanneer het niet mogelijk is om een kaartje per post te versturen kan ik met een scan ook vooruit alleen kan ik dan niet garanderen dat de kleuren exact overeen komen.

Zijn alle kaartjes geschikt om te verwerken op een Box of Memories?

  • Foto’s verwerken op een box is niet mijn specialiteit maar dit betekent niet dat ik met een kaartje met foto’s helemaal niets kan. Veelal kan ik kleuren, details en lettertypes uit een kaart heel goed gebruiken en is er op die manier alsnog een hele mooie box te maken!

Is het mogelijk om de verschillende formaten te komen bekijken voor ik mijn bestelling plaats?

 

 

Bestellen

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen, wat nu?

  • In de regel is de bestelling wel ontvangen maar is de bevestiging in je spam terecht gekomen. Kijk daarom eerst even in je spam. Ook niets in je spam? Stuur dan even een mailtje naar info@boxofmemories.nl dan controleer ik even of je bestelling goed is binnengekomen en stuur ik je de bevestiging anders nogmaals.

Wat moet ik doen wanneer ik mijn gegevens verkeerd heb ingevuld?

  • Controleer na ontvangst van de bevestiging altijd je factuur- en verzendgegevens. Staat er een foutje in? Stuur ons dan z.s.m. een mailtje met daarin je de juiste gegevens dan sturen we je bestelling alsnog naar het goede adres.

Wat moet ik doen wanneer ik een product ben vergeten te bestellen of mijn bestelling achteraf nog wil aanpassen/annuleren?

  • Bel in dit geval z.s.m. met 06-44802139. Zolang je bestelling nog niet is verzonden, is dit geen probleem en kunnen we je bestelling nog aanpassen/annuleren.

 

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

  • Online kun je betalen met iDEAL, sofortbanking, bancontact/Mistercash of via een directe bankoverschrijving. In het laatste geval is het ook nog mogelijk om (bij afhalen) contant af te rekenen of te pinnen. Dit geldt echter niet voor de uniek gemaakte producten omdat deze pas in behandeling worden genomen zodra de betaling binnen is.

Ik heb een bestelling geplaatst en gekozen voor een ‘directe bankoverschrijving’. Hoe nu verder?

  • Via mail ontvang je een bevestiging van je bestelling met daarin ook de betaalgegevens. Heb je deze mail niet ontvangen? Check dan je spam even. Ook hierin geen bevestiging ontvangen? Stuur dan een mail naar info@boxofmemories.nl.

Maak het bedrag over naar Box of Memories, NL 52 BUNQ 2025 5659 33 o.v.v. het ordernummer. Je ontvangt nadien een bevestiging van betaling via mail.

Ik bestel namens een bedrijf, krijg ik een factuur?

  • Wanneer je online je bedrijfsgegevens invult ontvang je een factuur welke gericht is aan dit bedrijf per mail. Geen mail ontvangen? Check dan je spam. Ook daar geen mail? Stuur dan een mail naar info@boxofmemories.nl.

Ik heb een cadeaubon/kortingscode ontvangen, hoe werkt dit?

  • In het winkelmandje is er een veld aanwezig waar je deze couponcode in kunt vullen. Het bedrag wat hoort bij de code wordt dan automatisch in je winkelmandje verrekend.

 

Levertijden

Wat zijn de levertijden van de Box of Memories:

  • De levertijd van de Box of Memories is 6-8 weken. Er is een spoedlevering mogelijk binnen 3 weken. In het winkelwagentje kun je aangeven of je hier gebruik van wenst te maken. De prijs van een spoedlevering zijn €40,00.

Natuurlijk denk ik altijd graag mee wanneer je je bestelling voor een bepaalde datum nodig hebt. Laat me dit in dat geval even weten door een mailtje te sturen naar info@boxofmemories.nl.

Wat zijn de levertijden van de overige producten?

  • Kinderkoffertjes: 1-2 werkdagen, met opdruk 3-5 werkdagen.
  • Overige producten: 1-2 werkdagen.

Ik wil een product bestellen met levertijd samen met een product welke wel snel geleverd kan worden. Krijg ik deze producten dan al eerder?

  • Nee, wij leveren alle producten in één bestelling. Wil je je product komen afhalen? Dan is dit natuurlijk wel mogelijk.

Kan ik al een bestelling plaatsen wanneer ik nog geen kaartje heb?

  • Ja, dit kan en raad ik zelfs aan. Vanaf het moment dat de betaling namelijk binnen is gaat de levertijd lopen. Het is dan geen probleem wanneer ik het kaartje pas een later moment ontvang.

 

Verzending

Kunnen de Box of Memories worden verstuurd en wat zijn de verzendkosten?

  • Box of Memories formaat S, M en L kunnen worden verstuurd. Achtereenvolgens zijn de verzendkosten hiervan voor:

Binnen Nederland:

Formaat S: €7,95,

Formaat M: €10,00

Formaat L: €15,00

Naar België/Duitsland:

Formaat S: € 10,95

Formaat M: €17,50

Formaat L: €22,50

Formaat XL kan alleen opgehaald worden aan ons adres in Eindhoven.

Wat zijn de verzendkosten van de overige producten?

  • Om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden werk ik met verschillende verzendklasse. Dit houdt in dat de verzendkosten per product verschillend kunnen zijn. Wanneer je producten in het winkelmandje plaatst wordt zichtbaar wat de verzendkosten zijn.

Ik wil mijn pakket als verrassing bij iemand laten bezorgen, kan dit?

  • Het is mogelijk om een ander verzendadres als het factuuradres te kiezen. Ik stuur de factuur altijd per mail en voeg deze nooit toe aan de bestelling.

Kan mijn pakket worden verstuurd naar een postbus of een afhaalpunt?

  • Nee, helaas is dit niet mogelijk.

 

Retourneren

Ik ben niet tevreden en/of wil mijn bestelling retourneren, hoe werkt dit?

  • Elke bestelling die wordt geplaatst, wordt met veel aandacht geproduceerd, ingepakt en verzonden. Is je bestelling toch niet helemaal naar je zin? Retourneren is geen probleem. Binnen 14 dagen na levering kun je je artikelen zonder opgaaf van reden retourneren (uniek gemaakte producten uitgesloten). Het retourneren van een product gaat als volgt.
  1. Stuur een mail met onderwerp ‘retour’ naar info@boxofmemories.nl met daarin je naam, het ordernummer en je IBAN-nummer.
  2. Stuur je bestelling (liefst in originele verpakking) terug per post, of breng je bestelling zelf retour. Beide kan naar/aan Box of Memories, waterland 70, 5658 PK in Eindhoven.
  3. De retourkosten zijn voor eigen rekening, deze worden niet vergoed.
  4. Zodra je bestelling in goede orde is ontvangen wordt het orderbedrag (excl. de eventuele verzendkosten) aan je teruggestort.

Moet ik de retourkosten zelf betalen?

  • Ja, de retourkosten zijn voor eigen rekening, deze worden niet vergoed.

 

Overig

Doe je ook aan wholesale?

  • Heb jij een (web)winkel en heb je interesse in de verkoop van Box of Memories producten?
    Super leuk! Ik sta altijd open voor nieuwe verkooppunten. Wel kijk ik of ik je (web)winkel vind passen qua look, feel en professionaliteit. Stuur, bij interesse, een mail naar info@boxofmemories.nl met daarin de volgende informatie, ik stuur je dan z.s.m. een mail terug:

– Naam van de (web)winkel
– Contactpersoon
– Adresgegevens
– Website
– KVK-nummer
– BTW-nummer
– Hoe ben je bij ons terecht gekomen?

Heb je ook een stenen winkel?

  • Nee, ik werk aan huis. Het is dus niet mogelijk om op een willekeurig tijdstip langs te komen om te komen winkelen. Wel is het natuurlijk altijd mogelijk om producten te komen bekijken of bijv. een ontwerp voor een Box of Memories door te spreken als je dat fijner vind. Maak in dat geval een afspraak via 06-44802139 of via info@boxofmemories.nl.

Ik wil mijn bestelling graag laten inpakken, kan dit?

  • Wij pakken je bestelling graag (gratis) voor je in! Wanneer je dit graag wil, laat ons dit dan weten door dit te melden in het opmerkingenveld in je bestelling of stuur een mailtje naar info@boxofmemories.nl.

Ik heb een klacht, wat kan ik doen?

  • Het kan weleens voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gewenst. Ik wil je dan vragen om dit te melden.